Photobucket

Saturday, November 13

aneka cerita

hye korang :)
first , aku nak ctea pasal relationship aku ..
sume nye da berakhir hari khamis hari tu ..
aku da agak da , mesti benda nie akan terjadi
takpe lah . bukan jodoh aku kan .
Allah da bg aku menyayangi dea lebih dari sorang kawan pun aku da bersyukur :)
thanx sebab pernah jadi perkara terbaik dlm hidup aku
aku hargai sume tu .
tqsm dear .
aku tao kau bukan tok aku .
aku mintak maaf sebab tak bole jadi yg terbaik tok kau .
aku bahagia dengan kau even hanye sementara .



second nak cte pasal tadi aku study group .
haha tadi study kat mcd , pastu kena halau .
stupid punya akak !
nak study pun halau ke ?
aku bayar lah wehh .
pas nie taknak pergi mcd kau lagi .
macam bodo si tua !
pas kena halau tu aku lari balik uma aku ngan membe2 .
study kat uma aku . gempak !
study ngan raja , mira , apiz n ika .
study akaun & math .
macam2 perangai :)
thanx cikgu2 yg sudi mengajar saya :)
ilysm korang .


third , pasal exam spm yg bakal menjelma .
hadoi . lagi 10 hari wehh .
seram sejuk aku .
hari isnin nie last skola .
isnin nie dgr taklimat spm then susun meja .
macam takot je kan ?
pasnie no more skola .
no more lepaklepak dalam class .
macam sedih je ..
btw isnin nie jugak ade majlis restu .
hadoi mesti sedih ...:(
last dapat jumpe cikgu2 ..
pape pun , aku tak kan lupe korang .
korang adelah perkara terbaik dlm hidup aku :)

No comments:

Post a Comment