Photobucket

Wednesday, November 10

masalah melanda

assalamualaikum , hye .....
terase nak update blog pulak hari nie hehe
since last week aku byk sgt prob
study , bf , kawan mcm2 .
aku tak tao nak handle kan camne
aku tak kuat nak hadapi sume nie tapi ...
aku kena hadapi jugak kan ??
coz tu lah lumrah kehidupan , tak bole lari dari masalah .

first , study ! lagi 13 hari nak SPM , hadoi .
aku punye preparation belum cukp lagi kot .
cuak pulak rase nye bile dgr lagi 13 hari nak SPM huhu
bak kate someone tuh , 'Sijil Paling Mudah' haha
mudah ke ?? entah lah ..
hope aku dapat buad preparation yg cukup :)
aminn :D

second , bf ! nie lagi 1 masalah . huhh !
tension aku . ape masalah dea ntah .
ttbe je tak layan aku , bile tanye taknak ckp pulak .
macam mane nak settle kan prob nie hah ?
aku da tak larat nak pk bnd nie ..
da serabut kepale otak aku tao tak ??
text tak reply , bile on9 taknak tego .
kenape huhh ?? ape masalah nye ?
ttbe berubah mendadak .. haishh !
hurm camnie lah , take ur time ok .
taknak pakse , nak ctea , ctea lah . taknak sudah .
da penat dah tanye , tapi tak dpt pape pun .
please !! hati bukan untuk dipermainkan okayy ??
remmber that !

last , kawan ! hahh yang nie takde pape masalah .
just nak ctea , aku happy ngan mmbe aku :)
thanks korang sebab hari2 happy kan aku .
aku sayang korang sgt2 tau tak ? :)
lagi bape hari je kite akan bersame kat skolah .
arghh sedey nye ... :(
even aku baru kenal korang , tapi aku da sayang korang giler2 :D
korang mmg terbaik wok haha
jgn lupe kenangan kite warga 5akru okayy ?
ilysm farah , kak pah , raja , ika , zue :)

No comments:

Post a Comment