Photobucket

Wednesday, December 22

yesterday+today

assalamualaikum , hye , hello :)
fuhh letih nye , baru habis buad keje rumah
dah lah kaki ngan tangan aku sakit sakit
nie suma gara gara semalam lah aku kua g bb
bukan main lame lagi ktorang merayau
dari pukul 11 sampai pukul 5
giler vavi punya penat
ape tak penat nye kan ???
dari skola-ts-sg. wang-NZ-pavi-balik
jauh perjalanan kami haha
nak tercabut skru skru kaki aku
ingat kan semalam nak teman ika je g beli baju
last last aku , farah , hapiz pun terjebak
siot nye ika ! pokai aku taw haha
dah lah tak plan pape pun , bwk duit pun cukup cukup je
dah sampai sane tergugat iman aku
telan air liur jelah tgk barang2 yg minat
aku dah masyuk nanti sume aku beli haha
*tak payah nak tipu sgt lah kan ;)

TODAY :
hari nie mula lah pekerjaan aku sebagai seorang 'bibik' hahaha
bangun pagi basuh baju , sidai baju , lipat baju
sapu sampah , masak untuk mama . masak ?? bia betul ? haha
tak main main taw (iklan P1 wimax) hihi
dah settle sume baru bole rileks sikit , huhh
gara gara nak duit sanggup jadi 'bibik' kat umah haha
skrg nie sape je nak suruh aku buad keje , bole , tapi mesti mau bayar
haha buruk betul perangai aku ;)
yelah kan , nak keje dah tak dapat , ape lagi guna lah peluang yg ade
bosan jugak kan duduk rumah je
tak tau nak buad ape , buntu dah
nak keluar poket pulak kosong
duduk umah jelah jawab nye haihh



No comments:

Post a Comment