Photobucket

Sunday, December 26

home sweet home


ASSALAMUALAIKUM , HYE !

fuhh . baru balik dari seremban . penat giler vavi wehh . bukan penat ape , penat main game semalam haha (macam budak budak je ) . mase birthday party
mikhail & akil tu dea ade jemput badut datang untuk memeriahkan lagi suasana , huihh happening giler babe . abg awang ( badut ) tu dea ade buad macam macam game , musical chair , ikat belon kat kaki (utk dewasa je) pastu game kanak kanak aku tak tau ape game dea hihi . aku masuk kedua dua game tu . first aku tak nak join sebab aku pakai baju kurung last2 join jugak sebab abg awang tu ajak and finally aku lah JUARA permainan musical chair haha . hebad tak hebad lah kan ? *bongkak jap . tapi mase main game ikat belon tu aku tumpas haha tapi aku kalah pun sebab uncle aku jahat . dea main tipu . dea letup kan belon tu guna pen . tak aci ! haha tapi takpe . memang best ! btw hadiah yg aku dapat time menang main musical chair tu bantal ipin . comel :) kenapa ipin ? coz tema cousin aku upin & ipin . cute sangat .



*okayy lah . nak g sambung tido jap . ngantok giler wehh . tadi tdo pastu kena kacau haihh !

p/s : happy birthday mikhail & akil

No comments:

Post a Comment