Photobucket

Saturday, December 25

merry X'mas & happy holiday

Merry X'mas & Happy Holiday to me hehe . esok aku nak follow mama g anta rombongan kawin sedara aku kat PD pastu lepak PD jap then g seremban . berjalan sakan aku esok hehe . g seremban tu g umah cousin aku je . dea buad birthday party anak dea , abah dea n maybe name aku tersenarai sebab aku pun lahir bulan 12 haha . 30.12.1993 tarikh lahir aku ! aku selalu kena perli ngan membe aku pasal tak cukup umur . siot je dorang kan ? aku selalu kena perli tang nak amek lesen . bila dorang open je ctea pasal lesen keta , aku lah orang pertama yg akan buad macam tak tau pape hahaha macam sial je perangai . sian aku selalu kena perli tau huhu . tapi takpe , dalam geng aku tak ramai pun yang dah ade lesen keta . mak arab sorang je yang ade . yang lain sume tunggu duit mari haha . *alamak ! terlari tajuk pula hehe . okayy2 back to the topics . hurmm holiday aku nie bease2 je . nak tunggu holiday best punye maybe next year ( mama cakap ) tak tau lah betul kea tak kan . mama ngan ayah asek busy je . takpe lah eyra , tunggu jelah :) . ohh ya ! nak pergi mane erk holiday nanti ? kat mane yang best ? tak tau lah . sebab dah lame sangat tak pergi holiday hahaha . teruk betul aku sampai dah tak tau kat mane tempat yg best tuk holiday , haihh ! hihi okayy lah mata pun dah berat je , nak g tidur :) bye bye !



p/s : rindu dea lah . hari hari pikir pasal dea . macam mane nie ??

No comments:

Post a Comment