Photobucket

Sunday, December 5

hari ni punya kisah

hari nie takde buad pape pun kat rumah
study group pun off hari nie hehe
study group off , aku pun mengambil kesempatan utk bgn lambat haha
aku duk kat uma asek makan makan n makan je haihh
macam senang hati pulak aku nie asek makan je kan ??
breakfast : nasik lemak n kuih karipap
lunch : nasi putih , gulai lemak ikan
hi tea : kfc haha
dinner : nasi putih again ;)
supper : roti bakar , susu n epal
hahaha byk sungguh aku makan dah B.U.N.C.I.T.



ohh ya ! pukul 3 tadi aku g rumah nenek kat cheras
g tengok nenek yg baru lepas kua hospital
alhamdulillah nenek da beransur pulih :)
dea da bole cakap2 , gelakgelak :)
masa kecikkecik nenek suap kan akak makan
sekarang my turn suap kan nenek makan :D
ily grandma :)


malam pulak aku tak buad pape pun
duk tgk tv je kot
bosan giler vavi doe , tahap dewa dah bosan dea
online pun dah macam bosan je skrg huhu
aku just update belog jelah utk hilang kan bosan :)
btw tadi aku ade tanye ekyn pasal edit blog
dea offer diri utk buad kan utk kau
ty dear! maklum lah aku nie tak berapa bijak haha
aku tau bega sikitsikit je kot
terima kasih ekyn sudi tlg aku :)


btw , aku nak selit kan sikit ctea pasal semalam
nape entah tibatiba je aku teringat kat dea
perghh azab nak lupa kan balik tu susa sangat kot
aku da cuba tapi tak bole
aku taknak tunjuk ape yg aku rasa kat dea sebab aku taknak dea tau ape yg aku rase
aku nak simpan perasaan aku
bia aku je tau dalam mane aku sayang dea
aku hanya mampu tgk kau dari jauh je
asal kan itu yg bole buad kau bahagia :)



hurmm okayy lah , aku dah letih pulak update panjang2
chalow dulu lah , bubye :)

No comments:

Post a Comment