Photobucket

Monday, December 27

hallo hallo hallo :)

mari kawan kawan , aku nak cerita sikit hehe . tadi around pukul 11 akak avon tu call aku . dea suruh aku datang keje esok . thank God . hanye Allah je yang tau ape yg aku rase . terharu sangat bila dapat tau pasal tu . akak tu suruh aku dtg esok sbb dea nak ajar aku dulu pasal product product avon . btw , akak tu pilih je aku tanpa buad interview kot . maybe dea nampak aku macam dah paham sikit pasal avon and mama aku pun join avon . aku rase lah sbb tu hehe *pandai pandai je aku nie . tadi time akak tu call dea dah bg tau pasal gaji pokok and blah blah blah . aku excited sikit time tuh and ape yg dea cakap aku 'iye' kan je haha . esok aku masuk pukul 10a.m - 7p.m . okayy lah , tu je nak cerita . nak kongsi kegembiraan :)



p/s : doa kan esok sume berjalan dgn lancar and supaya aku tak nervous haha

No comments:

Post a Comment