Photobucket

Monday, December 6

belog baru

first nak ucap thanks to ekyn coz da edit blog aku
tqsm cute sangat hehe :)
kau paham ctea rase aku haha
sayang kau wehh :)
nak tunggu aku edit mmg harapan lah kan
macam tikus baiki labu je nanti haha
ohh ya ! sorry kalo aku susa kan kau
disebab kan kau tlg edit blog aku , nanti kita jumpa aku belanja kau okayy ? ;)
suka lah tu HAHA


hurmm hari nie duk uma je kot bored giler
study akaun sekejap je pastu tutup ! bosan !!
apelah aku nie kan ?? macam mane lah nak berjaya kalo macam nie perangai aku
haihh da SPM pun tak sedarsedar lagi huhu
paper akaun 9.12.2010 , khamis nie
pastu kena tunggu ekonomi pulak
haduh ! lame giler
budakbudak gamma da merdeka da wehh
siot giler ! taksuka taksuka
nanti dorang mesti belagak ngan ktorg huhu
takpe zaira , SABAR ! :)

No comments:

Post a Comment