Photobucket

Thursday, December 9

bye bye account

wow ! rasa lega giler bila dah lepas akaun .
perghh ! akaun tadi macam F to the U to the C to the K
lepas nie aku taknak dgr lagi pasal prinsip perakaunan
sumpah soalan dea tadi killing me kot !
ape yg cikgu spot tak masuk , hampeh !
nasib baik aku tak terlalu obses ngan spot , ecehceh :D
aku hope sgt at least lulus , kalo bole credit lagi bole kalo A+
tapi kalo A+ tu da nampak dah macam takkan je haha

tadi aku jawab dokumen senyum je :)
imbang tuh memang lah imbang kan ,
tapi sekarang nie yg bermain dalam pale otak aku btol ke ta ?
hadoi ! giler punya account !
tak penah penah kua pasal buku tunai runcit
time ktorang dapat wehh !
tergamam suma , nasib baik tadi aku sempat lah jugak usha2
rezeki ktorang kot :) thanx God !
nie suma garagara mulut mira lah masin , terus masuk BTR

okayy2 stop it zaira ! taknak dah ctea pasal account !
sekarang turn ekonomi :)
yeayy ! i like that subject even serabut sikit haha
ekonomi best kalo kita paham and mudah kalo kita belajar :)
nak study habis habisan untuk ekonomi
nak try dapat A+ insyaAllah
ade 11 hari untuk study , tak mustahil utk dpt A+ bukan ?
tapi make sure before nie dah ade ilmu eko dalam pale otak lah kan
kalo takde nak dapat A+ memang tak lah kan haha


btw , gud luck to sapesape yg still menjalani exam Sijil Paling Mudah
and have fun to yg dah merdeka (jeles nie ) haha
bye bye :)

No comments:

Post a Comment