Photobucket

Monday, December 20

school is over yaww !

Zaira Izzaty bt Abd Rahim bukan lagi pelajar skola SMKPM :)
yeah ! itu lah dea , hahaha
hari nie , pada 20.12.2010 jam 4 ptg ,
tamat lah sesi persekolahan aku !
lepas nie takde dah bangun pagi , iron baju skola , bebel buku hilang
and macam macam lagi heee :D
walaupun happy dah tak bergelar pelajar ,
tapi aku ade 1 problem yg dtg .
parents aku tak bagi aku kerja kot . hadoi !
macam mane nie ? takkan nak jadi penganggur sepenuh mase ?
perghh ! giler lah macam tu .
bapak bosan kot . mane aku nak cekau duit ?
takkan hari hari nak mintak mama n ayah ? segan aku !
entah lah wehh , pening aku pikirkan nye
okayy , stop ! malas nak serabut kan pale otak aku


btw tadi best giler kat skola
tak saba nak tunggu time pukul 4 lah , ape lah
macam macam pe'el hahaha
tadi habis je paper eko 2 , sume macam kambing keluar kandang haha
hanya Allah je yg tau ape perasaan ktorang :)
azab dah lepas , lega rasenye ,
tp aku tetap tak lupa yg kami suma akan jalani hidup yg lebih sukar bila dah tak bergelar student , betul kan ??
tadi conteng2 baju , style hahaha
pastu g makan kat 'bistro' dgn baju comot comot
terase macam sakai pulak hahaha
tapi takpe , sekali seumur hidup aku buad macam tu ;)
huuu , happy tak terkate rase nye bile lepak2 ngan membe buad kali terakhir
before mereka buad haluan masing masing :(


to all my fren tak kira kat mane korang berada , jgn lupa aku disini taw !
aku akan sentiase ingat kat korang sume :)
kalo tuka num tu sile sile lah bgtau ye ,
jangan senyap je !
to ekyn : aku tunggu mase tuk jumpa kau!
aku dah rindu giler kat kau wehh .



No comments:

Post a Comment